Varmt

Det blev inget stört diskotek igar hitta inga bussar eller sant som man kunde ta sig hem med. Sa vi gick till ett ställe som vi hade fatt gratis biljetter till. Där var typ inget folk, men vi gick runt lite pa stan och till tva barer innan vi gick tillbaka dit och satte oss. Kan ju säga att vi kom hem halv 4 inatt och sedan gick upp 9 imorse inga sovmorgnar här inte! Idag har vi varit pa tivoli akte en skit rolig berg och dal bana där man lag ner ni läste rätt lag. Skit roligt verkligen. Vi har väldigt varmt här ocksa och jag har haft en tubtop pa mig hela dagen sa gissa vem som är ordentligt röd i anstiktet och nacken gör lite ont kan jag meddela. Men skönt att sommaren är pa väg med storm steg vilket jag hoppas det även är i Sverige!
Imorgon blir det tva dövskolor och pa tisdag morgon vid 5 eller nagot sant aker vi hem! :)

Mamma! Skicka ner den till Wien är du snäll. Jag klarar mig inte utan den ända till den 25 april ;)


Kommentarer
Annapanna

Jag vet att du bara kommer sakna Sverige ännu mer när jag säger att det är gråmulet och blåsigt här ;) Bring some sunshine, sugar!

2009-04-20 @ 17:49:03
URL: http://anna-kristoffersson.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0