Vienna

Det tog sin lilla tid att komma in hit mest beroende pa att tangentbordet är olikt svenskan och jag inte har koll pa vilka bokstäver jag har i mitt lösenord men det gick tillslut! (Fick dock kolla pa google efter ett svenskt tangentbord men det behöver ingen veta)

Vi har det i alla fall väldigt bra! Vid 5 idag var det 26 grader i skuggan vilket är otrlogt skönt och nu är klockan 10 typ och vi kan ga utan lang tröja! Rena sommaren här som ni förstar! Kajsa firar sin 18-arsdag i Wien idag Grattis till henne! Och Lina sin 18- arsdag pa lördag grattis till henne med!
Idag har vi varit pa ett ställe här i Wien som handla om deras version om sveriges dövas riksförbund. Väldigt intressant far jag säga. Där var folk som jobba där som var döva fran Spanien och Italien ocksa vilket är otroligt roligt! Man förstod ju tom lite! Pa mandag ska vi besöka tva dövskolor som nog kommer bli lärorikt!


Kommentarer
Irene Larsson

Dom tar kanske emot svenskar också som vill arbeta där.

2009-04-17 @ 13:50:55
Malo

Ni har några grader varmare än här hemma, men jag klagar absolut inte =D

Gratta Kajsa och Lina från mig är du snäll. Ha d så gött =D

Kramar Malo

2009-04-17 @ 14:07:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0