Fotboll

Var på cup igår och jag erkänner att jag börjar tröttna ordentligt på att förlora nu är så himla tråkigt vill inte mera. Hoppas det blir bättre nu när vi börjar spela ute och spela ute också. Verkligen hoppas jag det.
Men idag cocha jag och E. ett lag i Länsförsäkringarnas Cup och det gick lite mycket bättre för vi vann alla matcher utom en då vi spela lika kan ju säga att det var lite roligare !

Kom hem inatt vid halv ett sov som en stock halv två och sedan ringde klockan 8 så jag är lagom trött nu.
Dem där nere ska till Carinas ikväll vill också men jag får väl vänta några månader till. Men snart så !
Istället sitter jag, I. och A. här uppe och kollar på melodifestivalen.

Imorgon måste jag städa och plugga funderar på att skolka från fotbollen imorgon så jag blir av med min förkylningen.

Sen måste jag ju bara säga Tack till Elna min störtsköna kusin som tack för hjälpen av min design på bloggen <33


Kommentarer
elnasellgren

Nöjet är på min sida :) Synd bara att inte headern blev så bred jag ville , men annars är jag rätt nöjd :) Säg till om du behöver mer hjälp ;)

2009-02-07 @ 22:13:54
URL: http://elnasellgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0