Hmm?

På mitt förra inlägg fick jag en komentar som undrade när barn slutar vara det egentligen? det var en väldigt bra fråga må jag säga. För vissa jag känner är gamla men fortfarande barn(!) och inte på ett roligt sätt eller jo ibland men det blir för mycket ibland av dem faktiskt.


Jag håller på att bli sjuk men vill inte. Men min granne är redan sjuk gjorde varmchoklad till henne innan snäll kompis hon har :) Jag ska försöka få henne att stanna hemma resten av dagen vi har faktistk bara två eller tre lektioner det borde hon kunna missa. Jag och I. kan göra klart teckensaken själva tycker jag faktiskt. Men hon kommer inte gå med på det tror jag men ändå jag kan ju alltid försöka. Men en sak är bra med att hon är sjuk jag tar hennes dator. !


Kommentarer
Sanna

Hej!

Trevlig blogg :)!

Jag tänkte bara säga att idag är jag idag gör massa bloggdesigner! är du intresserad av att få en ny design? Kika på min blogg och läs informationen som står där samt klicka där det står att du ska läsa mera innan du addar mig :) !

2009-02-03 @ 10:51:50
URL: http://sannawiberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0