Monday

Jag läste precis en kompis blogg där hon hade skrivit 10 bekännelser och den tionde bekännelsen var grymt bra "Jag lurade barnen i skolan att min syster låg död på vinden" Okej, hur kommer man bara på en sån sak att säga till någon? Och sedan erkänna att man gjort det? Nej, det var väldigt roligt men inte riktigt dagen höjdpunkt. För den kom när jag kom hem från skolan idag så prata jag med Swart, Ida och Jesper och det är så att J. pappa har fått jobb i Helsingborg så dem ska flytta dit. Och J. har mobbat mig så att jag är dansk men nu blir det istället han som har närmre till Danmark än mig! Riktigt roligt :D


Annars har jag bvarit grymt trött idag. Och tycker synd om Amanda som fått stå ut med mitt gnäll om trötthet och Jennys gnäll som hungeheten!



Kommentarer
Jenny

Hahahahah! Jag diggar våra klagomål ;)

2009-02-23 @ 18:37:35
URL: http://www.metrobloggen.se/jennyh


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0