Överraskningsfest !

Då åkte man tillbaka till Vänersborg igår. Satt på tåg från halv 12 till kvart över 6 typ. Sen tog jag bussen till Vargön där jag skulle på överraskningsfest för Albin och Grötte. Kvällen bjöd på mycket cider, snack och många nya människor. Vissa trevliga vissa inte så. Och en som gick runt med en whiskey flaska hela kvällen utan att dricka men han var ändå stupfull hela kvällen. Kvällen var bra och jag är glad att vi gick hem till Jenny när vi gjorde för då höll det på att spåra ut. Idag väckte Jennys mamma oss 20 över 10 så dår gick vi och åt frukost sedan åkte vi till lokalen där vi var igår och prata med dem snälla själarna som hade städat allt. För det var ju inte lite äckligt på golvet. Sedan körde Hampus pappa hem oss alla. Och nu sitter jag här och tråkar och undviker att göra läxor!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0