Prov

Idag var det då prov i spanskan det gick väl ehh jag vet inte får nog återkomma med det när jag får tillbaka det igen nästa vecka eller något.
Till svar på min mammas fråga som snart kommer läsa det här inlägget det är blandat skulle jag tro men mest semlor. Så nu var det gjort.

Dagen har annars varit hektisk och intensiv. Sluta skolan kvart över 4 var på körskolan halv 5 skulle varit där till halv 7 men som tur var fungera inte filmen så vi fick gå en halv timme tidigare. vilket var väldigt bra för halv 7 kom Ola och hämta mig för jag skulle på träning. Och träningen var knappast nådig grymt jobbig och blir knappast chokad om jag har träningsvärk i morgon. Men nu måste jag snart sova men är för trött för att gå in på mitt rum och göra mig i ordning för min sköna säng!

Okej en sak till Jenny ska lägga ut ett citat som jag skrev till henne på msn innan så jag måste vara förre henne !

"Hanna säger:

jaha var det det det var

Hanna säger:

vet om att det blev många det men det var meningen det "



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0