Semla!

Idag är det då semladagen ifall någon missat detta. Det är faktiskt inte så lätt att komma ihåg jag vet någon som inte visste det. Säger dock inga namn. det får nog bli en promenad till ett ställe där dem säljer semlor efter skolan. Och då kan jag ju samtidigt gå till expert och fråga vad som händer med min dator för det ska inte ta 4 veckor att laga skiten. Blir ganska så sur på dem. Vill ha min dator är ganska beroende faktiskt. Och speciellt nu när jag till och med har en uppsats att skriva (choken där va? Ja. jag förstår er) och då är det lite jobbigt utan min dator för då måste jag sitta där nere och det vill jag ju inte. Tyck synd om mig nu!


Kommentarer
Annapanna

Jag tycker synd om dig, Hanna :)

2009-02-24 @ 19:38:17
URL: http://annak.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0