sovit något?

Känns lite som om jag har börjat härma Jenny pga alla mina fina citat jag lagt ut. För det var ju faktiskt hon som började med "citatbloggen" men det var ju roligt så jag hängde på. inte för att jag har något citat idag än ska då också tilläggas.

Jaja men i alla fall. Idag spela vi match och det kunde väl gott bättre. Börjar bli trött på att komma hit och säga att vi förlorat igen. Men jag gjorde i alla fall som mina tränare sa. Prata mer med backarna och sköt mina egna insparkar. Duktig Hanna !

När jag kom hem efter fotbollen får jag veta att några här på elevhemmet hade gått och lagt sig vid 5 tiden i morse. Två timmar innnan jag steg upp. Jag hade varit död nu om det varit jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0