Vilken dag !

Hur ska jag kunna börja med att berätta om den här dagen? Men jag kan ju börja med att skriva Amandas citat från igår "Jag bet mig när jag hoppa längdhopp" Ja, behövs ord? Och när jag ändå skriver ett citat kan jag ju gå över till mitt citat som jag sa idag när Amanda och jag prata om smördåstårtor "Det är inte gott med vindruvor på skinkorna" Självklart mena jag skinkorna man äter på mackor och sånt men man kunde ju misstolka.

Okej, då får jag kanske börja. För två dagar sen upptäcke ida att hon saknade mat från hennes kylskåp. Efter att hon sagt det börjar ju folk kolla i deras kylskåp och då upptäcker flera personer att dem saknar mat. Väldigt mystiskt tyckte vi men sen tänkte vi inte mer på det. Idag när vi satt där nere kommer Therese ner och säger att det finns en chepkines där uppe som äter. Så vi gick upp och kolla på honom. Ingen vi någonsin sätt. Så Katarina börjar prata med honom och han säger att han är här och hälsar på en kompis. Knappast. han går efter en stund och Katarina ringer till polisen. fatta vad läskigt !

Senare åkte jag och Ida till Willys för att handla. På bussen hem när den svänger åker Idas matpåse ner på golvet och hennes sköljmedel spricker och åker rakt ut på golvet alltihop. gissa vad jag skratta! Haha



Kommentarer
Irene Larsson

Man skall inte skratta åt andras olyckor och eftersom du är släkt med både Annika och Pia borde det vara du som råkade ut för det

2009-02-28 @ 10:19:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0