Vilken fredag!

Fick tillslut åka till Örebro igår och sova över till idag på ett vandrarhem. Det var lite nervöst när jag skulle byta i Karlstad och sen hitta till vandrarhemmet lite jobbigt var det men det gick tillslut och jag kom til vandrarhemmet i god tid. Väldigt skönt. Egentligen kan jag säga mycket på gårdagens resa men det orkar jag inte skriva.
Idag var då början på kursen det gick väl bra gjorde inte så mycket bara men ändå. Börja prata med en tjej som ag antagligen ska jobba med i sommar på lägret väldigt trevligt. Vill att det ska bli sommar nu så jag kan åka till lägret ska bli så grymt roligt.!

Kommer vara ensam på elevhemmet from i morgon klockan 11 någon som vill hitta på något?



Kommentarer
Annapanna

Kladdkaka! :D

2009-02-15 @ 17:56:18
URL: http://annak.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0