18 år

Igår var jag hos A. och firade hennes artonårsdag väldigt roligt med mycket skratt och singstar. Vi skulle åka hem från fyrkanten halv 1 men vi gick lite sakta så vi hann inte med den så AM. pappa fick hämta oss väldigt snällt :) Tack så mycket.
Tack för en trevlig kväll Anna <3

När jag och A.s kom hem åt vi upp hennes glass den var god i alla fall sen blev det säng vid kvart över 2.
Idag ska jag sticka och träna om en timme så himla skönt att vi slipper vara i Frändefors på gruset för i så fall hade jag åkt om 20 min lite jobbigt känner jag.


Kommentarer
Annapanna

Ni hade kunnat gå tillbaka till mig när ni missade bussen ju ;D De sista gick inte förren halv 4, så ni hade lätt fått stanna ett tag till ;D

2009-01-25 @ 16:24:46
URL: http://annak.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0