Ångest

Hur mycket packning ska jag ha med mig egentligen? Den är ju redan full och jag har massor av saker kvar. Trodde det skulle bli bättre på hemvägen för då hade jag ju blivit av med julklapparna som jag hade med mig ner. Men icke nu har jag nya kläder, ny present och andra småsaker som ska få plats. Jag är i alla fall glad att mina läxböcker får plats i min dataväska så jag slipper bära runt på den. Men jag förstår inte hur jag ska få plats med två låntröjor, en handduk och träningskläderna i den. Inte bra detta. Men det är inte dagen problem för jag kan ändå inte packa allt. Får vänta med det till imorgon eller kanske tom i övermorgon.
Sen har jag inte hittat mitt headseat ännu. Var är du?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0