Baka

Igår kväll var jag hemma själv bakade pizza och åt ostbågar för fullt! Men var ganska trött så jag gick och la mig vid 11 skönt som bara den.

Idag har det blivit lite gjort. Har gjort engelska, spanska, gått 1 timme och lite till och sedan hämtat ved som alla andra dagar! Funderar på att baka något men vet inte riktigt vad. Det har även blivit lite One Tree Hill och Gossip Girl tittande väldigt bra avsnitt på båda lite synd bara att jag måste vänta till nästa gång jag är hemma innan jag får se nästa :(

Imorgon bär det av för några till Vänersborg som börjar på tors, men min klass börjar inte förrän på fredag eftersom vi antingen fått i skolan på en studiedag eller att vi gått luciatåg på en lör. Jag för min del är ledig anledningen lyder att jag ska till tandis på fredag men egentligen är det att det känns onödigt att åka upp för 2 lektioner men ångrar det lite nu faktiskt. Hade varit skönt att åka upp på fredag i alla fall. Men nu blir det sön sitta på tåget hela dagen skönt:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0