Boan

Idag väckte mamma mig kavrt i 9 *suck*. Vi skulle åka till Bo Ohlsson och köpa lite saker till jag åker. Det blev schampoo, strumpor, födelsedagspresent och lite annat smått och gott. Och det bästa med allt mamma betala. Haha

Nu efter maten har jag hämtat ved skit vad tråkigt det är att göra det dag efter dag. Visst det tar kanske bara 10 min men ändå!
Jag har blivit av emd mitt bra headseat också har ingen aning om vart det är. Om jag inte hittar det innan sön måste jag ta det andra och lyssna hela vägen till Vänersborg och det vill jag ju inte.

*3 dagar kvar*


Kommentarer
erkas

klart jag är i vänersborg.

jag längtade så mycket efter swart så jag åkte ner igår, med samma tåg som henne och spöket.

fast om jag ska vara ärlig så saknar jag dig också, men jag tänker fan inte åka ner toll dig, det blir för dyrt. ;)

och du kommer ju ändå hit snart!!

<3<3<3<3<3

snart är det söndag!

och efter söndag är de inte långt kvar till tisdag!! ;)

<3<3<3

2009-01-08 @ 14:57:03
URL: http://erkas.blogg.se/
Emma, the one and only

Illa

2009-01-08 @ 15:04:16
URL: http://coccinellidae.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0