Det tog inte lång tid !

När jag fick veta att blondinbella skulle vara med i Let´s Dace tänkte jag ner nu kommer hon komma långt pga alla som läser hennes blogg men nu när jag kom upp och kollade på Expressens hemsida så ser man vadå? Jo att hon har åkt ut. Väldigt bra tyckte jag för hon kunde ju knappast dansa men kanske till och med Kitty var sämre men skönt att man slipper se henne nu i alla fall.

Annars så är det SIng Star på elevhemmet som gällde ikväll för mig. Dem håller nog  fortarande på där nere om ni vill komma. Men jag ska snart gå och sova så det blir inget mer sjungande för mig. J. borde inte heller få vara med och tävla egentligen han tål verkligen inte att förlora den pojken men roligt värre är det att kolla på.

I. och A. har varit på Opera idag i Göteborg sen skicka A. sms till mig att deras buss inte gick så dem inte kunde åka hem förrän imorgon vid 7 och först gick jag på det för det kunde vara en sån korkad sak dem skulle göra, men sen kom E. på att dem driver med oss, vilket dem också gjorde så dem kommer väl om en halvtimme eller något tror att jag sover då.

God Natt God Natt Sov Gott :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0