Funkar eller inte?

Jag och E har ett stort problem funkar blogg.se när man ska kolla på varandras bloggar? För vi kan bara gå in på en av våra vänners bloggar. Konstigt! Aja det löser väl sig.

Jag och A. prata innan om man ska få dricka sprit innan man är 18 och vi tycker att man ska få göra det men sen får vi också göra det för våra föräldrar. Men om man är 18 år och man har inte fått gjort det innan så borde man ju få göra det nu då för när man är över 18 får man ju tom köpa sprit på krogar och sådana ställen. Men om jag hade varit över 18 och velat dricka men inte fått för mina föräldrar hade jag gjort det ändå för en protest eller något! Men det är då bara min åsikt.

E och A är lata och orkar inte träna idag ! Illa tycker jag!


Kommentarer
Emma, the one and only

VI HAR HAFT IDROTT!!!!!

2009-01-21 @ 17:15:40
URL: http://coccinellidae.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0