Helg

Helgen står äntligen för dörren. Ska bli väldigt skönt. Vakna i morse och ville verkligen inte gå upp det var så varmt och skönt under mitt täcke ju. Så jag hoppa frukosten så jag fick sova en halv timme längre jag vet inte bra men det funkade idag.
På schemat idag stod först naturkunskap sedan blev det 2 timmars håltimme där man inte gjorde så mycket och sen på teckenspråket gjorde vi räkne övningar och handalfabets övningar väldigt lärorikt. Men jag slapp engelskan idag i alla fall för jag är redan klar med period 2 det var skönt som bara den. !

Imorgon blir det att åka till Anna som fyller 18 ska bli väldigt roligt.

Idag fyller mina mamma år Grattis till henne !
Säger inte vilken ålder lite taskigt ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0