Helgen

Det är lite jobbigt att blogga när man ej längre har internet men nu vet jag vad felet är i alla fall så jag får gå¨till datanissen imorgon.

Helgen bjöd på singstar i fredags kväll fisken är sämst på att sjunga ifall någon vill veta haha.
I lördags spela jag inomhus cup gick väl sisådär med resultatet men vi spela ändå riktigt bra! På kvällen var jag total slut nästan så jag gick och la mig tidigt och sov i 11 timmar typ haha.
Idag har jag varit duktig och städat mitt rum, lagat lasange och tränat fotboll. Skit vilken jobbig träning kan säga att jag nog hade den jobbigaste träningen av alla. Mina ben kommer värka imorgon kan jag lova. Men då vet jag att det gett något i alla fall !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0