Idag bär det av

Om 1 timme går mitt tåg från Smedstorp eller om man ska vara exakt om 1 timme och 2 minuter men innan att jag är klar med det här inlägget blit klockan 10.34. Nu har jag nästan packat allt ska bara lägga i maten i kylväskan så är allt klart. Ska bli skönt. Sen är det att sitta på tåg i nästan 7 timmar. Ska bli så otroligt skönt och jag har filmer uppladdade på min dator som jag ska se. Gillar verkligen att åka tåg själv. Men ett minnus är nu att jag har blivit av med mitt head seat men jag har mitt gamla sim tur är.


Kommentarer
Irene Larsson

Du blir ju knappast rik på din blogg. Men det var roligt att läsa. Du får akta dig nu när mamma har hittat hit. Mamma

2009-01-14 @ 15:56:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0