Irriterad

Mitt internet fungerar ej blir lätt irriterad och dem på Expert kunde inte hjälpa mig. Man har ju ingen hjläp från dem ju! "Tyvärr är jag ingen datanörd"Killen på expert

Annars är det skönt att ha kommit upp igen men man måste ju diska, tvätta och betala maten här nu. Inte roligt. Har kommit på att jag kommer ha en del utgifter den här månaden därav körkort inskrivning, högskolerovet, födelsedags presenter och sen funderar jag på att åka till Hovfjället med skolan på friluftsdagen. Men det löser sig nog.



Kommentarer
Emma, the one and only

Är du galen!? Åka till Hovfjället!? Jag hade jättegärna gjort det, ,men om jag gör det har jag bara 15 kronor kvar att leva på, om jag har räknat rätt vill säga, så jag struntar i det ^^ Vad ska du rova på högskolan? Det där med körkortsinskrivning (notera det ensamma ordet) är så last year!

2009-01-18 @ 13:44:15
URL: http://coccinellidae.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0