*Jippi*

Bara för att mitt internet funkar igen. Jag gillar verkligen data nissarna på min skola dem är så snälla som hjälper mig. Men jag tipsa dem om superstart.se hemsidan också och den blev väldigt uppskattad!
Ni som känner mig vet ju att mina tekniska saker går sönder som tex min mobil men min dator har ju varit hel sen jag köpte den trodde jag i alla fall. Men idag fick jag reda på att min kontakt till nätverkskablen ska sitta fungerar inte och sen behövs mina gångjärn smörjas också. Så det blir en tur till expert i morgon. Men den funkar i alla fall !

Nu kom Emma och säger att man får rädd fantasi när man går själv i mörker. För det var en kille som "förföljde" henne !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0