Nytt år och nya möjligheter

Ja, nu har det gått ännu ett år som var fullt med roliga och tråkiga saker. Undrar vad jag mest kommer att minnas från detta år? Självklart kommer jag minnas vattenkriget sista dagen i skolan innan sommaren det var grymt skoj! Sen är det ju självklart Disney On Ice den 13 januari förra året det glömmer jag inte heller i första taget. Sen är det alla dem roliga saker vi gjort på elevhemmet typ vattenkrig inomhus det är inte varjedag man får uppleva något sånt. Haha nä jag kan säga att 2008 året gjorde mig lycklig och träffa många nya människor som jag inte kommer glömma i första taget. <33

Igår var jag med tjejerna och hade god mat och trevligt. Det bjöds på lax macka till förrätt, kyckling till huvudrätt och sedan frukt med vitchoklad och kokos och glass till det Mycket gott.
Det blev mycket snackande, skrattande och lösanade vem som var mördaren i Cluedo!

Tack för ett underbart år till alla <33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0