Onsdag

Tänkte precis skriva att det var tisdag när jag kom på att det var onsdag!

I alla fall, idag spela vi Galen Panna på teckenspråket skit roligt. Ni som inte vet vad det är för något synd om er säger jag bara för jag orkar inte förklara men jag kan säga två roligare saker som jag kommer få med därifrån. Jag trodde att jag hade djungel på en av lapparna så jag började sjunga på Djungelboks Låten men djungel var fel men sen kom jag på att jag hade Baloo Björnen istället så när jag sjungit på den ett tag kom jag på det skojigt värre kan jag berätta. Den andra saken var A. tidingsartikel "Personen är väldigt nöjd när allt är vitt" Platsen var Sälen och personen var såklart Hitler. Hahaha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0