Pain !

Ja, nu sitter jag i sängen än en gång och är för lat för att duscha fast jag stinker svet efter träningen inte världens godaste lukt kanske. Träningen skulle bli rolig och bra idag hade jag tänkt för jag hade helt glömt bort att jag sträckte mig på idrotten förra veckan och sprang med den i tors och det visade sig idag att den inte släppt ännu. Inte bra vill ju vara frisk i mina ben på lör då det är Kvantum Cup även kallad kommunmästerskapet eller som det blev förra året kräksjuka cupen. Men i alla fall så hoppas jag verkligen att mitt ben blir bättre så jag kan vara med. Vill så gärna ju!

Ikväll blir det Bingolotto med I. och A. hoppas vi vinner ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0