Spa kväll

Spa kvällen med tjejerna blev väldigt lyckad. Skön massage, ansiktmask och fotbad. Sen blev det ju mycket prat, film, spel och onyttigeheter också. Vi somna väl halv 4 eller något och sen blev det till att gå upp vid 9 eftersom E. och S. skulle iväg.
E. släppte av mig vid idrottshallen för jag skulle kolla fotboll kan säga det var ju pinsamt att kolla när Sankt Olof spela förlora stort och stod bara stilla. Glad att jag åker snart så jag slipper skämmas!

Sen har det blivit en dag framför datorn och kollat på Greek en gasnka bra serie må jag säga men nu är säsongen slut och det var inget bra slut, men det ska man få fixa till någon gång i framtiden.

Om en vecka åker jag tillbaka till Vänersborg ska bli roligt att träffa alla igen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0