Yes I Did It

Jag kollade på Arn igår kväll med mamma. Den var väldigt bra precis som förra gången jag såg den. Mamma hade inte sett filmen innan bara läst boken och den skilde ganska mycket mot varandra men det strunta jag i. Gick och la mig vid 11 var svin trött efter att inte sovit så länge natten innan.

Idag vakna jag vid halv 10 väldigt fint väder där ute funderar på att gå ut och gå en sväng senare. Men det är säkert svin kallt men det får man ta. Och sen måste jag bara duscha mitt hår är ju en fettbomb eller nåt.

Idag är det den 5 januari vilket betyder att jag har namnsdag tillsammans med alla andra som heter Hanna eller Hannele. Det roliga är att ingen i min familj sagt något men jag har fått två sms. Haha


Kommentarer
Amandla

Grattis i efterskott sötis!

2009-01-06 @ 10:35:06
URL: http://amandlacassel.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0