Ännu en söndag

Igår så blev det träning på morgonen den var otroligt jobbig var totalt slut efteråt. Sedan när jag kom hem åt jag först och sedan började jag städa mitt rum kan ju berätta att det aldrig varit så fint som det är nu. Och även är det fint idag också. När jag kollade på film så somna jag eller egentligen var det den andra filmen jag satte på som jag somna till med ändå. Vid 6 tiden åkte jag till Jasmine som vi skulle fira. Väldigt rolig kväll med skratt, dålig humör och Wii.

Idag har jag gjort läxor, kollat film och ätit. Jag satt i pyjamas till klockan var fyra fem eller något. Lite illa faktiskt men ändå. Jag har även kollat på 6 filmer denna helg. Men ine sett en enda helg. Jag har sovit till två, gjort läxor till två, städat till en, och suttit vid datorn vid en. Lite  roligt ändå. Men det låter ändå hemskt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0