Bowling

Sitter och lyssnar på gamla Britney låtar och Emilias gamla hit låt. Ida betsämmer musik ska jag också tilllägga. Men jag tycker verkligen om Britneys låt den "I am not a girl but not yet a women" den är ordentligt fin.

Idag kom österikarna och tyskarna till klassen väldigt små dem är vill jag också säga. Dem är typ 14 men ser ut som 12 skojar verkligen inte. Vi kollade även på Kristna skolgruppen som hade föreställnig idag var väldigt bra fast jag inte är så troende men ändå. Sedan så lyssna jag på Jonas som skrivit "Ett öga rött" han var grymt bra. Skratta typ hela tiden om ni inte hört honom är det ett måste innnan man dör.
Och efter skolan blev det bowling med spanjorerna. Mycket folk man ska hålla koll på nu den här veckan.

Och nu blev det " My heart will go on"

"Det stod så här

Du är den sötaste som finns
Du är den finaste jag vet
Du har allt det där som andra önskar sig
Hej jag diggar dig" Gissa låten !


Kommentarer
Anonym

du har något fel idag du .

2009-03-03 @ 15:33:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0