Diggeloo digeley

Idag hade vi uppvsning på teckenspråket. Uppvisningen var melodifestival låtar vi tränat på och den bästa var självklart Diggello Digeley dem dansa ju bäst också!
Efter det hade vi engelska gjorde klart mitt prov och sedan gick jag sluta. Då gick Amanda och jag ner till stan och köpte godis och mat som vi kan äta imorgon när vi gör vårt högskoleprov. Känner att det börjar närma sig nu lite pirrigt men det ska bli väldigt roligt! Och efter provet ska jag direkt till fotbollen och spela match. Fart och fläng!
Ikväll blir det tv-tittande och slappa ska ju gå upp tidigt imorgon:)


Kommentarer
Anonym

Hanna stavfel igen ajaj men att chilla är skönt

2009-03-27 @ 16:41:39
Annapanna

Jag gjorde ett gammalt högskoleprov på nätet, och fy fan vad dåligt det gick! Det här kommer ju nästan bli lite pinsamt...

2009-03-27 @ 17:33:14
URL: http://anna-kristoffersson.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0