Dillbakad fiskfilé eller äta hemma?

Sitter hemma på håltimme nu. Väldigt roligt, kollade precis på Top Model men det tog slut. Och nu försöker jag bestämma mig om jag ska äta äcklig dillbakad fiskfilé i skolan eller göra pannkakor. Gissa vad jag bestämmer mig för! Rätt självklart jag går jag till skolan. Eller kanske inte, fisken går väl an men jag hatar verkligen dill så nej tack jag tror jag håller mig till pannkakor.

I helgen spela jag två fotbollsmatcher båda lika dåliga, eller ja jag gjorde väl bra ifrån mig delar av matcherna men det är ändå surt när man släpper in mål. Igår var det träning men ganska lugn för vi hade ju spelat två matcher i helgen och det kändes, jag var grymt trött efter träningen. Men det kan också handla om att jag inte hade ätit så bra på dagen för jag hade grymt ont i magen på morgonen.

Idag blir det snart skola igen och sedan måste jag göra min spanska och läsa lite i min körkorts bok. teori lektion i morgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0