dsshdfeuufbebdksefjjduejddjfkjfjefufböaFSBFHEIEEFIEBF

Något jag hatar är att komma på någon bra överskrift till bloggen. Det är ganska jobbigt att skriva tycker jag!

Min PL lektion idag var den roligaste jag varit på, på länge skratta hälften av den. Att diskutera hur det skiljer mellan manliga och kvinnliga ledare med Didrik och John är inte det lättaste. Men men, jag kom fram till att jag hade rätt och dem fel bara för att så som jag tyckte, tyckte även klassen och vår lärarbok så då borde jag ha rätt tycker jag allt!
Ikväll har jag haft träning mycket passningar var det på schemat, tråkigt men väl behövt. När vi sedan skulle åka hem så "bråka" mina tränare om vem som hade fyllt i vilka som tagit kalendrar och vem som skulle redovisa det för kancliet och det var en upplevelse jag skratta så jag grät. Så om jag har träningsvärk i magen imorgon skyller jag på skrattning och sit ups!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0