Du verkligen är vad du äter

Man ska inte kolla på "Du är vad du äter" och sådana program man blir väldigt äcklad. Efter matchen idag var jag otroligt sugen på en pizza men jag kan ju berätta att det är jag knappast längre. Jag tänkte också gå och köpa lite fredagsgodis men det blir nog inget med det heller, eller kanske det blir lite senare ikväll när jag är sötsugen! Okej, jag skrev fel såklart jag mena ju lördagsgodis. Men jag är lite lagom trött.
Program ledaren i "Tre tjocka kvinnor en smal klänning" är besatt av bajs och hon har 62 trappsteg hemma hos henne. Bara en parantes sådär.

Nu ska Ida gå igen för hon ska på hennes praktik. Hon kom hit under hennes fyra timmars rast. Väldigt trevligt tös hon där! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0