En trött liten Hanna!

Efter att vi hade lyssnat ¨på gamla barnprogramintro och gamla poplåtar gick jag och la mig i min sköna säng då var klockan kvart i 12 tror jag. Men då kände jag mig inte jätte trött så därför börja jag läsa min bok och helt plötsligt var klockan halv 1. Det är det som jag alltid sagt böcker är inte bra och här är ju orsaken. Idag är jag ju trött som jag vet inte vad. Eller egentligen inte men när jag vakna var jag det. Nu sitter jag i skolan och ska skrivaom romantiken men jag kan ingenting om romantiken och då är det lite svårt at skriva om romantiken.

Igår var jag på Blic Optik för jag ska ha nya linser och en sån dära synundersökning, jag fick reda på två saker eller kanske tre, jag har fått ett (en?) brytningsfel på mitt vänstra öga som jag inte haft innan men det är så litet så det behövs inte fixas med mina linser ännu. Det andra är att mina ögon har försämrats 3 steg sen förra året, jag såg inte ens översta raden med mittt högra öga med min lins på! Och tre jag är verkligen blind utan glasögon.

Våffler ikväll efter träningen! Men Sofia och Nina gjorde våfflor imorse.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0