Fika dags

Igår spela vi Monopol för typ tredje kvällen i rad den här veckan och det blev att gå och lägga sig halv tre igen för andra kvällen i rad nästan skilde bara en halvtimme från dagen innan. Men tur är i alla fall att igår börja jag 12 och hade två lektioner och idag var jag ledig! Och imorgon har vi bara en lektion men den kan jag inte gå på för jag ska ha körlektion då. Vilken vecka detta är alltså. Gör typ inegting den här veckan och jag har bara varit på stora skolan 2 dagar den här veckan. Ganska skönt, men jag måste till skolan imorgon ändå för hämta läxor som jag skulle tagit redan i tisdags om jag hade vetat hur veckan skulle se ut då.
Idag har jag fikat med Amanda, Amandla och Anna på nordfeldst det blev en Agnes bakelese. Ganska god men bädligt söt. Kommer nog inte köpa den fler gånger, skulle jag tro.
Spela Monopol någon ikväll? ;)


Kommentarer
Kajsa

2 lektioner, bullshit. Din skolkare :D

2009-03-13 @ 13:01:59
Annnapanna

Bädligt söt? Och du, lätt att jag utmanar dig på monopol! ;D

2009-03-13 @ 14:26:56
URL: http://anna-kristoffersson.blogspot.com
Erkas,

Du fuskar bara på monopol.. ; )

2009-03-13 @ 19:58:34
URL: http://erkas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0