Körlektion

Idag steg jag upp halv 7 vad duktig jag är alltså. Men det var ju bara för att jag skulle ha körlektion kvart över 7 annars hade jag sovit som en stock en timma till. Jag åt två stycken vita rostade mackor med bara smör på så gissa om jag är hungrig nu eller? Jag har en banan i min väska men den har jag tänkt spara till eftermiddag då jag går till halv 5 idag. Men sedan är det purjolök och potatissoppa till mat vilket knappast är min favorit rätt genom tiderna.
Jaja skit samma. Idag hade jag då ingen engelska för jag har gjort klart den här perioden, och svenskan är inställd idag så jag börjar 10 i tolv idag egentligen det är väl roligt gå upp halv 7 men börjar 10 i tolv. Något fel på mig kanske?
Men vi måste faktiskt göra klart matteuppgiften för den ska vi redovisa idag och vi är inte kara ännu. Shit vad grymma vi är tycker jag!

Och en sak till jag klarade fas 1 idag på teoritesten på körskolan Grattis till mig!


Kommentarer
Irene Larsson

Du är ju en riktigt duktig tös när du vill. Fortsätt så med körkortet så går det som en dans.

Mamma

2009-03-30 @ 16:28:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0