Ledare hit och ledare dit

I sommar ska jag jobba som ledare på ett teckenspråks läger, det ska bli otroligt roligt. Men för att få göra detta måste jag gå en distansutbildning om ledare. Och detta tyckte jag kändes lite onödigt för jag går Pedagigisk Ledarskap i skolan. Och visst vissa delar känns det verkligen onödigt för det har vi redan tagit upp i skolan. Men sen kommer också vissa delar som handlar om hu hörselskadade reagerar på vissa situationer och hur dem gör när dem inte hör vad ledaren säger, vilket jag inte lär mig i skolan. Så det är väl en ganska okej kurs att gå åndå :)


Kommentarer
erkas,

du har fina felstavningar gumman. : )

2009-03-16 @ 19:36:28
URL: http://erkas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0