LJUGA [PI] BRA

Sitter på teckenspråks lektionen och övar på Jag ljuger så bra med Amanda. Vi försöker även övertala Jasmine att hon ska sjunga sin låt. Men hon är lite envis av sig! 
Åker till Amanda om några timmar och fick precis reda på att två av hennes kompisar ska komma till henne ikväll och sjunga sing star det är ju trevligt att jag får veta saker. Och att vi ska åka klockan 8 imorgon bitti. Men men hon sa det ju nu i alla fall.

Min mamma är snäll jag har fått pengar av henne som jag kan shoppa med på GeKås väldigt snällt tycker jag alltid! Och jag vet om att hon kommer tycka det är väldigt snällt av mig att jag skriver det här. Fast pappa kommer säkert läsa det först för jag har hört att det är han som mest läser min blogg. Lite roligt ändå.!

Hade körlektion idag och den gick super duper bra! Väldigt nöjd med mig själv och körläraren tyckte också jag var duktig. Men det roligaste är att förra körlektionen som jag hade förra veckan var det nästan snöstorm och idag var det vårväder på hög nivå. Vad kommer nästa vecka?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0