Min dator var är du?

Sitter på Amandas rum har fått en håltimme för teater läraren var sjuk idag. Så nu har jag gjort klart "Sola en casa" skönt. Ska snart gå tillbaka till skolan där jag ska ha spanska och efter det blir det att gå snabbt till körskolan där jag ska på teorilektion, efter den blir det till att skynda sig till tränaren för att träna ikväll. När ska jag hinna med och äta? Illa du Hanna!

Nu har jag väntat i 7 veckor tror jag efter min dator och jag är lite sur över att den inte kommit tillbaka, har varit och pratat med dem flera gånger och minst två gånger har dem sagt att dem ska ringa mig dagen efter men har dem gjort det? Nej. Jag vill ha min dator!


I helgen ska jag följa med Amanda hem till henne i Varberg och då ska vi på ge kås också :D



Kommentarer
Anonym

Hanna det finns bara en lösning gå in på expert och skäll ut dem ordentligt och visa att du är riktigt jävla förbannad :P

2009-03-18 @ 19:58:44
erkas, the one som saknar dig.

hanna, den lösningen fungerar inte.

när du blir förbannad slutar du bara att prata.. ; )

<3

2009-03-18 @ 20:41:51
URL: http://erkas.blogg.se/
Jenny

JAG VILL OCKSÅ TILL GEKÅS :) <3

2009-03-18 @ 22:50:11
URL: http://www.metrobloggen.se/jennyhallaras


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0