Onödigt

Om man säger att du fåt INTE öppna brevet det gör jag själv när jag kommer hem nästa vecka. Så betyder det såklart att hon inte får öppna brevet men vad gör hon? Hon öppnar brevet, jag ville inte att någon skulle veta när jag hade min uppkörning och teori men det har min mamma förstört bara för att hon inte kan sluta vara så himla nyfiken. Om min dotter hade sagt så till mig hade jag inte öppnat det. Men det är bra då kan jag börja öppna min mammas brev när jag hemma och skylla på att det kanske var något viktigt som du behövde veta när du jobba. Det är grymt onödigt så det inte är sant, jag sa ju att du inte fick öppna!  Så otroligt irriterande!

Det värsta är att dagen hade varit så bra, min körlektion gick bra, mitt teoriprov på datorn gick hyfsat bra, jag har fått tillbaka min dator men så förstör hon det på en sekund! DÅLIGT.

Jag borde städa mitt rum
                               tvätta
                               göra läxa
                                öva på högskoleprov
                               göra ledarskapsutb till lägret i sommar


Kommentarer
Anonym

men gör nåt du borde nångång och dra inte bara runt o slöa! =)

2009-03-26 @ 20:20:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0