PAIN, IN MY BODY

Imorse när jag vakna hade jag en otrolig värk i min kropp. Fotboll är roligt men man kan få ont i kroppen av den. Och  mina axlar och nacke tål inte att slänga sig så mycket som jag gör. Otroligt stel är dagen ord, och otroligt trött.
Idag åkte samhäll samhäll till Frankrike med deras EU-projekt så vi har ganska slapp vecka denna vecka. Sovmorgon i morgon och inga lektioner på tors och endast en på fredag. Kan inte dem åka bort fler dagar? Nej, jag kommer sakna dem faktiskt.

Och gårdagens citat blev när vi prata om vi hade ingredienser för att göra tårta, och Emma sa att hon hade grädde över så undra jag om den kommer vara fräsch ända tills torsdag.
Hanna: "Men du har ju öppnat den."
 Emma:"Men det går att stänga den"
Skruvkork säger jag bara. Och även att det var otroligt roligt igår kväll när vi var väldigt trötta.


Kommentarer
Emma, the one and only

Det var faktiskt roligt... Men det var sättet det blev sagt på också som gjorde en del av det roliga ;P

2009-03-11 @ 23:25:35
URL: http://coccinellidae.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0