Petiteser

Jag skrev tydligen i förra inlägget att jag bara hade haft två lektioner i ons jag "glömde" att nämna att jag och Amanda "försov" oss till idrotten. (Ville inte ha idrott med 5 pers) så vi sov. Skönt kan jag berätta att det var. Nog om det. !

Idag har jag kört igen men jag var lite "borta" eller distraherad kanske man kan säga. Jag glömde bort vad jag skulle göra och glömde bort att svänga. Dåligt Hanna skärpning som gäller. Men nu är det en vecka kvar tills jag har nästa skojigt värre. Efter den gick Amanda och jag för att äta och sedan gick vi till Malo och prata skit med henne. Tråkigt att hon inte får följa med till Wien men Anna följer med istället ju. Vi bestämde också med Anna och Sara att vi skulle äta taco ikväll och spela spel. Ska bli väldigt roligt. Länge sedan bara vi fyra umgicks. Men ändå synd att ingen annan kunde :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0