Plugg

Jag förstår verkligen hur jag ska kunna skriva "Min egen teori" på hur man ska lära ut i skol världen. Ni har säkert hört tala som Waldorfpedagigiken. Och nu ska vi typ skriva samma sak fast på vårt eget sätt. Jag kan inte sämst på att hitta på saker. Otroligt svårt att komma på. Och detta ska vara klart imorgon innan klockan 09.00 tyck synd om mig.

Idag spela vi innebandy med Österikarna, Tyskarna, samhällsettorna och öppen ingång. Jag och mitt lag förlora dem första två matcherna stort. Men sedan tog vi igen (fast jag och Jenny ville förlora så vi kunde gå och äta) men dem andra spela bra så vi kom vidare till semifinal och sedan final där vi vann. Väldigt roligt inte för vi fick något pris men ändå


Hanna plugghäst (idag) !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0