Skostorlek

Sitter i skolan och har mattelektion utan lärare pch för en gångskull gör vi något! Vi har gått runt till olika klasser för att fråga vilken skostorlek dem har så att vi kan göra en statiskt undersökning. Dem flesta som vi frågar fyller i det på allvarligt sätmen vissa skriver att dem har 50 i skostorlek och att man är född 1945 hur barnslig kan man bli? Det förstör ju bara för oss andra.

På svenskan idag prata vi om projektarbete, antingen ska jag åka till Filipinerna kolla på dövskolor och samla ihop lite penagr så vi kan ge dem nya pennor och sådana saker till skolorna, om jag inte får ihop penagr till detta ska jag istället åka runt fär hemma till olika högstadieskolor och informera om min skola och vad som är bra och dålig med den. Och varför man ska välja teckenspråk. Detta kommer nog bli bra tror jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0