Statiskt

Vilken skostorlek har du? Vilket år är du född? Och vilket kön är du?
Så ser vår statiskt undersökning ut som vi ska ge till 100 personer ungefär. Och Jenny är för feg för att gå in i klassrummet så hon tycker vi ska ge enkäten till lärarna så dem får ge dem till eleverna. Hon är nog rädd tror jag. Hoppas att hon inte läser detta, fast det kommer hon säkert till att göra. Så Hej Jenny!

Och till Amanda F jag har fortfarande ont under hakan sen jag fick din armbåge där. För det var knappast mitt fel.!

Idag skiner solen för tredje dagen i rad här i Vänersborg och det måste vara rekord, och bara för jag skriver det här kommer det spöregna imorgon. Förlåt!

Jenny håller på att skriva ett blogginlägg hon också jag kanske skulle sluta skriva så jag blir klar förre henne men det är ju lite tråkigt. Och för det andra så hann jag inte för hon la ut inlägget precis. Hanna du är ju seg! Nej, nu ska jag sluta skriva innan det helt spårar ut vilket det gjorde på Jennys inlägg.
>Bara en sak till Jenny glömde ett L i Jasmines efternamn på vår enkät


Kommentarer
erkas, den människa du saknar massvis.

Snällt av Jenny att glömma ett L! ;P

2009-03-21 @ 22:39:14
URL: http://erkas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0