The Weekend

I fredags åkte jag hem till Amanda, på kvällen på hennes två kompisar till henne och vi sjöng singstar, spela buzz och spela kort. Jag vann på buzz en gång faktiskt fast det var första gången jag spela. Känner mig ganska duktig där faktiskt!
I lördags steg vi upp kvart i 7 för att vi skulle åka från busstationen till Ullared klockan 8. Där shoppa man loss lite, det blev två långärmade, en t-shirt, ett linne, en klännning och lite underkläder. Sen blev ju lite  små saker också. Jag köpte plastpåsar som varit slut i några månader så nu slipper jag fråga dem andra om jag kan få av dem. När vi kom hem till Amanda igen åkte vi hem till hennes kompis Josse. Då gick vi upp på ett berg och fika. Väldigt roligt och jag trilla två gånger så jeansen blev lite skitiga.

Idag spela jag och amanda kort, sjöng singstar och spela guitar hero rockband, väldigt trevligt. Och nu sitter vi framför tvn i Vänersborg och kollar på Beck.

Har lite ångest över att jag inte gör läxor har ganska mycket just nu. Och nästa vecka är det dags för högskoleprovet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0