blodbad

Aldrig mer dricka på elevhemmet kanske? Det kan ju sluta med att alla som drack får prickar. Opsan! Det var ju kanske inte så bra. Men, men det var ju bara en jag kan fortfarnde få en till men om jag får två till så får jag nog börja kolla efter lägenhet. Men varför skulle jag få två till jag kommer nog inte dricka på elevhemmet på ett tag nu typ till nästa år för jag känner inte för att få fler prickar!

Och nu till en väldigt rolig sak! Jag fyller år om en vecka och 2 dagar! Men det känns som om det är flera veckor dit skit vad skönt! Och förhoppningsvis har jag körkort om cirka en månad. Det är ju det jag längtar mest till eller också Lipz nästa vecka!


Kommentarer
Irene Larsson

Vad är Lipz?? Akta dej för prickarna.

2009-05-04 @ 18:23:39
Naliita

Grattis i förskott :)



Jag har en tävling i min blogg, man kan vinna ett smycke :) Tar en minut att tävla

kram Naliita

2009-05-04 @ 20:06:56
URL: http://naliita.blogg.se/
Hanna

2009-05-04 @ 20:50:16
Anonym

Mamma! Det är en krog!



tack :)

2009-05-04 @ 20:51:01
Anastasia

Fin blogg :)

2009-05-04 @ 20:52:48
URL: http://anastasiaisbestfucktherest.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0