Dagen

Imorse vakna jag av klockan konstigt jag vet(!) men klockan var tjugo i 7 och jag börja inte skolan förrän 9, jag skulle på körlektion kvart över. den gick väl hyfsad kunde gå bättre men men. Kom hem frös väldigt mycket och tog en kopp te och satte mig och kolla på tv. Kände att jag inte alls mådde bra. Frös, ony i huvudet och jätte trött. Som mamma säkert kommer skriva snart är det för att jag inte vilar. Och det är sant jag har gjort för mycket på sistone jag kommer inte ens ihåg sista helgen som jag var på elevhemmet eller i Vänersborg hela tiden. Jag har åkt runt från Wien, hemma, varberg och nu eskilstuna. Och sen har jag haft skola, körkort och fotbollen. Så nu säger min kropp till mig att vila. Så hela den här dagen har jag sovit och kollat på tv. 
Imorgon måste jag till skolan då vi har NP i matte B.


Kommentarer
Irene Larsson

Jag skall inte säga något.

2009-05-11 @ 18:58:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0