Får eller inte?

Fick en present på posten idag. Får man öppna den fast det inte är förrän imorgon jag fyller år? Hmm?

Uppdatering: 
Okej, jag gillar paket och kan inte hålla mig ifrån dem! Så gissa vad jag gjorde precis? Japp, jag öppna det förlåt mamma och pappa men jag tycker om att öppna paket! Men ni kunde väl kommit på något lite bättre eller något mer än en el tandborste? Visst så vill jag ha en och velat ha det ny i ett och ett halvt år men ändå! Men nu kommer förhoppningsvis inte min tandläkare skälla på mig om mina tänder längre och då kommer jag spara pengar på att jag slipper betala tandläkar avgift. Så den här presenten var egentligen en grymt bra 18 års present egentligen. ! Och i alla fall en välidgt bra inverstering för mina tänder :D Hoppas att mamma eller pappa inte läser detta förrän imorgon även om dem vet ändå att jag öppna det idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0