Halka/Lippan

Igår var det halkan svin roligt var det verkligen. Och det var ju första gången man får lagligt köra utan lärare eller handledare! Det är något man gärna vill göra igen!

När jag kom hem var det till att ta en snabb dusch byta kläder och sminka mig, för nu när man är 18 får man gå till Lipz.
Men det blev nog lite för mycket för att mig att dricka på kort tid. Men jag hade roligt tills jag åkte hem!
Idag är jag magsjuk och efter 4 ska Amanda och jag åka till Överby och handla present till Kajsa :)


Kommentarer
samantha

Yes men alla förstår ju inte det! :/ så ska försöka skriva lite till =)

2009-05-15 @ 13:47:46
URL: http://samanthalouise.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0